احکام و آیین شرع اسلام، قوانینی بدوی و بجا مانده از دوران بربریت در قرن حاضر
4- طبقه بندی آیات قرآن بر اساس موضوعات در بحث مجموعه آیات الهی الله در باب احکام و شرع آیین اسلام. جمع کل: 30 سوره و 167 آیه، 4-4 مجموعه آیات الهی الله در باب جنگ و کشتار و قتال و قصاص: بقره(178- 179- 194) نساء(89- تا 91) مائده(15- 33- 35- 38- 45) انفال(12- 67) الاسراء(33) حج(60) احزاب(26- 60 تا 62) محمد(4) فتح(22) توبه(5- 12- تا 14- 28- 36) الحجرات(9) نمل(72) ممتحنه(8) الحشر (7) = 14 سوره و 31 آیه. این مجموعه دارای دو زیر مجموعه دیگر می باشد: 4-4-1 آیات الهی قتال و کشتار بیرحمانه! 4-4-2 آیات سنگسار و قصاص و مزایای آن! مها تا گاندی: "اگر چشمی در برابر چشمی گرفته شود آنگاه تمام دنیا کور می شود." مکتب و آرمانی که تاکید بر اصل گفتگو و وحدت وهمگرایی با سایرین داشته باشد و ادعای عالمگیر بودن را بوسیله آیات جهانی در بحث آیات رسالت پیامبری داشته باشد دیگرتاکیدی بر کشتار دیگر اقوام و مللی که تا دیروز برادر وار بر سر یک سفره بودند را نمی دهد. فقط نگاهی کوتاه بر یکی از آیات جهانی قرآن کافی است که این تضاد و تناقض را با آیات شرشار از خشونت قتال شاهد باشیم. - صف(9) اوست خدایی که رسولش (محمد مصطفی را به هدایت خلق وابلاغ) دین حق فرستاد تا او را هر چند کافران خوش ندارند بر ادیان عالم بر همه غالب گرداند. این یکی از نمونه های آیات جهانی است که فقط ضمن اعلام غالبیت آیین اسلام به جمله (هر چند کافران خوش ندارند) اکتفا می نماید. هر چند همین عبارت کافران خوش ندارند خود مغایر و متضاد با بقره(256) می باشد. حال یکی از آیات پر از خشونت قتال را مرور می کنیم تا متوجه تفاوت معنائی خوش داشتن و خوش نداشتن را بهتر واقف گردیم. - انفال(12) که همانا من ترس در دل کافران می افکنم تا گردنهایشان بزنید و همه انگشتشان و(دست آویز هایشان) قطع کنید. 4-4-1 آیات الهی قتال و کشتار بیرحمانه: نساء(89) مائده(33- 38) انفال(12) احزاب(61) محمد(4) توبه(5) نمل(72) = 7 سوره و 8 آیه. این بحث بطور صدر درصد برگرفته از روحیات محلی تازیان است. براستی اسلام برای تازیانی که 8 ماه در سال یکدیگر را سر می بریدند طراحی شده است. امروزه جهادگران اسلامگرا بتوسل بر همین آیات است که خالق صحنه های فجیع و جنون آمیزی در رسانه ها می باشند. این جهادگران بواسطه خلاقیت غرب کافر و اختراع دوربین و ماهواره ماهیت و ذات اسلام ناب محمدی قرن ششمی اسلام را به وضوح برای عالمیان تشریح نموده اند. - مائده(33) " که آنها را به قتل رسانند یا به دار کشند و یا دست و پایشان به خلاف ببرند."! - محمد(4) " شما مومنان چون (در میدان جنگ) با کافران روبرو شوید باید(شجاعانه) آنها را گردن زنید تا آنگاه که از خونریزی بسیار دشمن را از پا درآورید.پس ازآن اسیران جنگ را محکم ببند کشید......"! مفتی اعظم مصر در پی سوزاندن خلبان اسیر اردنی بوسیله آدمخواران داعشی خواستار اجرای همین دو سوره فوق برای مجازات آنان شده است. آیات قتال که با روحیه جنگاوری اعراب در داشتن 8 ماه از سال کاملا همسویی داشت با جلوه شرعی بخشیدن بوسیله آیات جهاد و قتال- عامل مهمی در به ثمر رسیدن اهداف رهبر اسلام از تشکیل دولت مرکزی- عربی او از طریق کشتار برای خدا یا همان قتل فی سبیل الله او گردید. " در راستای انجام دادن قتل فی سبیل الله همیشه دو طرف با دو سرشت نا سازگار و دو گوهر متضاد وجود دارد که یکی مستلزم نیستی آن دیگری است. آنکه در راه خدا قتال می کند دست خدا و نور حق است و آن دیگری دست شیطان و ظلمت و باطل. حال مسلمانی که به همین سلاح عقیدتی مجهز باشد و با قدرت بنیان کن همین باور به میدان بیاید پیداست که با چه شور و جذبه روحانی و سودای لجام گسیخته ای میتواند مخالف را نابود کند. چونکه از اسلام و کفر یکی باید زنده بماند. هر کجا که اسلام بیاید کفر باید برود. مسلمانی که قتل دشمنان اسلام را عبادت و فریضه میداند- این دشمنان را نه فقط در میان کفار بلکه در میان مسلمانان دیگر نیز می یابد و هر شخصی یا گروهی که در صدق اعتقاد خود شک نکند و با اسلام یکی نشود مخالف عقیدتی و سیاسی- اجتماعی او همان مخالف اسلام است و باید کشته و نابود شود. خوارج متعصب علی را دشمن اسلام تشخیص میدهند و کلب آستان علی(شاه اسماعیل صفوی) خلیفه عثمانی "عمری" را دشمن اسلام می شناسد. در نتیجه دنیا را فقط در دو طیف سیاه و سفید می دیدند."(1) بدین صورت این آیات شد ابزار کار برای اعراب بادیه نشین عرب که خاک ایران باستان را عرصه کشتار و غارت نمایند. سردار فاتح حیره و متجاوز به ایران همان خالد ابن ولید بود که در مقابل سوال عمرابن خطاب که چرا به زن شوهر مرده تجاوز نمودی گفته بود زیرا پیامبر اسلام به من لقب سیف السلام داده است! "نوشته اند که خالد برای جهادگران سخنرانی کرده و فقر بیابانهای عربستان و ثروت سرزمینهای ایرانیان را یادآوری کرده و گفت: در این آبادیها خواربار همچون خاک در همه جا ریخته است. به الله سوگند که حتی اگر جهاد برای گسترش دین الله هم بر ما واجب نبود نیز ما می بایست که برای دست یابی به ثروتهای این آبادیها پیکار می کردیم- زیرا ما برای داشتن این ثروتها برحق تر از آنها هستیم"(2) این خالد بن ولید خود از کفار معروف و سردار جنگ احد بر علیه لشگریان اسلام بود. خالد فرزند ولید بن مغیره سرشناس عرب و قوم قریش بود. سخن معروف وی در مورد آیات قرآن این بود که سخنان محمد سحر و جادو است که دلها را می فریبد. حال اکنون نه فقط مسلمان شده بلکه سردار فاتح جنگهای داخلی رده در زمان ابوبکر و همچنان فاتح مناطق حیره می باشد که ابوبکر در ستایش او معتقد است که هر زن و مادر عربی فرزندی مثل خالد نتواند بیزاید. وقتی که مرز بین کفر و الحاد یک تشهد ساده باشد صد البته که خالد ابن ولید هم سرداری جهادگر خواهد گردید. امروزه همین بخش از آیات تازینامه است که خالق صحنه های فجیع اسلام ناب محمدی در رسانه ها شده است. هر فرد معتقد به این آیات چه ساکن عربستان یا افغانستان و یا اروپا باشد خود هم می تواند یا خالد بن ولید در صدر اسلام قرن ششمی باشد و یا برادران کواشی در قرن ۲۱ و فاجعه پاریس را دامن بزند. ادامه دارد... |
۱۳۹۴ خرداد ۲۸, پنجشنبه
احکام و آیین شرع اسلام،15
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر