ابزار جنسی بنام زن در اسلام
مساله453: وطی در دبر زن حائض کفاره ندارد.
رساله خمینی.چاپ 1386 نوبت 12.
نخست باید پرسید وقتی عملی کفاره ندارد منظور و معنای این کلمه چیست؟
در فرهنگ و لغت فارسی عمید معنای کفاره بدین مضمون است:
کفاره: آنچه که بوسیله آن گناه را بپوشانند.
فرهنگ عمید. صفحه 977. چاپ 19....
آنچه که نتیجه می گیریم این است: عمل و مقاربت جنسی غیر معقول با زنان بنا بر رساله خمینی برای فرد مسلمان و شیعی مذهب گناه و منع شرعی ندارد.
حال باید دید که این فتوای مجتهد شیعی به استناد کدام آیه در قرآن بوده است؟
بقره(223) زنان شما کشتزار شمایند. پس برای کشت بدانها نزدیک شوید.
در مفاد این آیه الله به وضوح و صراحت اعلام میدارد که موجودیت زن فقط برای عمل جنسی است و زن را به ابزار جنسی برای نزدیکی از هر سمت و سو و جهت تقلیل میدهد.
شیعیان و مسلمانان علیرغم بودن این مساله در رساله خمینی که برگرفته از همین بقره(223) است، همواره در صدد رفو و ماله کشی مفاد قرآن می باشند. آنان اظهار میدارند که آیه منظورش این بوده است که مسلمانان نطفه جنسی خود را در محل مناسب بریزند. تو گویی تا قبل از آمدن محمد تازیان این عمل را بلد نبودند و از کمبود نسل در عذاب بودند. تازه اینکه وقتی سمت و سو تماس جنسی را بعهده مرد میگذارد امکان هدر رفتن و اشتباه ریختن همان نطفه بیشتر از قبل میگردد.
حال اینکه مفاد و متن آیه و متن مساله خمینی به وضوح بدیهی است. وانگهی اگر متن آیه اشکالی در خور توجه نداشته باشد، این همه تلاش و ماست مالی نمودن نیاز نیست. در ثانی فتوای مجتهد شیعی هم تاییدی بر همان مقاربت جنسی نا متعارف با زنان است که بر مردان تازی در صدر اسلام هدیه شده است.
دو کلمه کلیدی موجود در آیه بار معنای بقره(223) زن ستیز را معلوم می نمایند.
1- انی شئتم:
به معنی هر طور - هر موقع که دلتان خواست.
2- قدمو انفسکم:
بخودتان تقدیم و خدمت کنید.
در بند اول: یعنی اینکه این موجود دست دوم و ابزار جنسی را به هر گونه و هر طور و هر وقت دلتان خواست از هر سو و جهت تصاحب جنسی نماید.
در بند دوم: موضوع اینکه بر خود لطف نموده و بر خود تقدیم نماید؟ منظور که و چه را بر خود لطف نموده و تقدیم نماید؟
یعنی اینکه زنان را هر طور و گونه و سمت و سو و جهت که خواستید بر خود تقدیم نماید!
مساله 453 توضیح المسائل خمینی برگرفته از بقره(223) می باشد. لذا الله قبل از این آیه یعنی در بقره(222) بر رسول بدین نحو در این باره نظر میدهد:
بقره(222) و سوال کنند تو را از عادات شدن زنان بگو آن رنجی است برای زنان.
این آیه که در مورد رنج دوران عادات ماهانه بر رسول نازل شده است و مخاطب رسول است و نه بانوان!
بقره(222) بیشتر عامل وجه المصالحه قرار گرفتن زنان در صدر اسلام را نشان میدهد.بر اساس مفاد بقره(222) اگراین دوران رنجی است بر زنان، پس چرا در آیه بعدی زنان در رنج را سهل الحصول برای مردان تازی قرار میدهد؟ آیا این شرط انصاف و عقل است که انسانی در دوران رنج و درد که با لحاظ روانی و شخصیتی نیازمند به توجه و محبت بیشتر است را از راه نامتعارف جنسی بر مردان تازی هدیه بنماید؟
پس آنچه از بقره(222- 223) استخراج میگردد همان مساله 453 در توضیح المسائل خمینی است و او دقیقا به استناد بر همین آیات الهی این نظریه فقهی و شاهکار علمی خود را صادر نموده است.
البته این آیه به مانند اکثر آیات دیگر قرآن هم دارای شان نزول خاص خود می باشد. یعنی علت و منظوری در زمان و مکان خاصی باعث نزول این آیه بوسیله جبرئیل امین شده است.
"بنا به نظر اسلام شناس ترک آریف تکین. بقره(223) در این رابطه نازل شده است که بر اثر مراجعات و سوال مسلمانان از جمله عمر خلیفه ی دوم که نمی دانست با انجام دخول از دبر زنش دچار گناه شده است یا نه، نازل شده است و مشخصا ناظر بر مجاز شمردن این گونه رابطه ی جنسی بین زن و شوهر است"
منبع: زن در گرداب شریعت. صفحه 101. دکتر رضا آیرملو.
وقتی این آیه را در کنار سایر آیات زن ستیز دیگر می نگریم واقعیت روابط مرد سالارانه از نوع بادیه نشینی و 1400 سال پیش دشت حجازی در نظر هر فرد خواننده ای بوجود می آید. لازم به اطلاع است که اولین آیه در باب زنان در قرآن در بقره(187) باز در مورد مباشرت جنسی با زنان است. یعنی اولین آیه زنان در قرآن نه در باب امور حقوقی و یا مزایای اجتماعی و معیشتی برای زنان است بلکه بطور واضح از ابزار جنسی بودن زنان سخن میراند:
بقره(187) برای شما حلال شد در شبهای ماه رمضان مباشرت با زنان خود.
حیث المجوع: آنچه از بقره(187 – 222- 223) و مساله 453 خمینی نتیجه گرفته میگردد این است که تاریخ صدر اسلام و پا گیری این نهضت بوسیله شمشیر و مردان بوده است و برای رضایت خاطر این شمشیرزنان لازم بوده است که الله ابداع شده در ذهن محمد در آیین خود خدابینی اسلام همواره در جهت کسب رضایت مردان بیاندیشد و همواره زنان با سهل الحصول و وجه المصالحه شدن به آلت دست و ابزار جنسی مردان تازی تبدیل بشوند.
آیا این نحوه بینش و گفتار در کتابی که ادعای کاملترین و جامعترین را در نحل(44) دارد با نگرش مدنی امروز و حضور گسترده بانوان در تمامی عرصه های شغلی و اجتماعی سنخیت دارد!؟
مساله453: وطی در دبر زن حائض کفاره ندارد.
رساله خمینی.چاپ 1386 نوبت 12.
نخست باید پرسید وقتی عملی کفاره ندارد منظور و معنای این کلمه چیست؟
در فرهنگ و لغت فارسی عمید معنای کفاره بدین مضمون است:
کفاره: آنچه که بوسیله آن گناه را بپوشانند.
فرهنگ عمید. صفحه 977. چاپ 19....
آنچه که نتیجه می گیریم این است: عمل و مقاربت جنسی غیر معقول با زنان بنا بر رساله خمینی برای فرد مسلمان و شیعی مذهب گناه و منع شرعی ندارد.
حال باید دید که این فتوای مجتهد شیعی به استناد کدام آیه در قرآن بوده است؟
بقره(223) زنان شما کشتزار شمایند. پس برای کشت بدانها نزدیک شوید.
در مفاد این آیه الله به وضوح و صراحت اعلام میدارد که موجودیت زن فقط برای عمل جنسی است و زن را به ابزار جنسی برای نزدیکی از هر سمت و سو و جهت تقلیل میدهد.
شیعیان و مسلمانان علیرغم بودن این مساله در رساله خمینی که برگرفته از همین بقره(223) است، همواره در صدد رفو و ماله کشی مفاد قرآن می باشند. آنان اظهار میدارند که آیه منظورش این بوده است که مسلمانان نطفه جنسی خود را در محل مناسب بریزند. تو گویی تا قبل از آمدن محمد تازیان این عمل را بلد نبودند و از کمبود نسل در عذاب بودند. تازه اینکه وقتی سمت و سو تماس جنسی را بعهده مرد میگذارد امکان هدر رفتن و اشتباه ریختن همان نطفه بیشتر از قبل میگردد.
حال اینکه مفاد و متن آیه و متن مساله خمینی به وضوح بدیهی است. وانگهی اگر متن آیه اشکالی در خور توجه نداشته باشد، این همه تلاش و ماست مالی نمودن نیاز نیست. در ثانی فتوای مجتهد شیعی هم تاییدی بر همان مقاربت جنسی نا متعارف با زنان است که بر مردان تازی در صدر اسلام هدیه شده است.
دو کلمه کلیدی موجود در آیه بار معنای بقره(223) زن ستیز را معلوم می نمایند.
1- انی شئتم:
به معنی هر طور - هر موقع که دلتان خواست.
2- قدمو انفسکم:
بخودتان تقدیم و خدمت کنید.
در بند اول: یعنی اینکه این موجود دست دوم و ابزار جنسی را به هر گونه و هر طور و هر وقت دلتان خواست از هر سو و جهت تصاحب جنسی نماید.
در بند دوم: موضوع اینکه بر خود لطف نموده و بر خود تقدیم نماید؟ منظور که و چه را بر خود لطف نموده و تقدیم نماید؟
یعنی اینکه زنان را هر طور و گونه و سمت و سو و جهت که خواستید بر خود تقدیم نماید!
مساله 453 توضیح المسائل خمینی برگرفته از بقره(223) می باشد. لذا الله قبل از این آیه یعنی در بقره(222) بر رسول بدین نحو در این باره نظر میدهد:
بقره(222) و سوال کنند تو را از عادات شدن زنان بگو آن رنجی است برای زنان.
این آیه که در مورد رنج دوران عادات ماهانه بر رسول نازل شده است و مخاطب رسول است و نه بانوان!
بقره(222) بیشتر عامل وجه المصالحه قرار گرفتن زنان در صدر اسلام را نشان میدهد.بر اساس مفاد بقره(222) اگراین دوران رنجی است بر زنان، پس چرا در آیه بعدی زنان در رنج را سهل الحصول برای مردان تازی قرار میدهد؟ آیا این شرط انصاف و عقل است که انسانی در دوران رنج و درد که با لحاظ روانی و شخصیتی نیازمند به توجه و محبت بیشتر است را از راه نامتعارف جنسی بر مردان تازی هدیه بنماید؟
پس آنچه از بقره(222- 223) استخراج میگردد همان مساله 453 در توضیح المسائل خمینی است و او دقیقا به استناد بر همین آیات الهی این نظریه فقهی و شاهکار علمی خود را صادر نموده است.
البته این آیه به مانند اکثر آیات دیگر قرآن هم دارای شان نزول خاص خود می باشد. یعنی علت و منظوری در زمان و مکان خاصی باعث نزول این آیه بوسیله جبرئیل امین شده است.
"بنا به نظر اسلام شناس ترک آریف تکین. بقره(223) در این رابطه نازل شده است که بر اثر مراجعات و سوال مسلمانان از جمله عمر خلیفه ی دوم که نمی دانست با انجام دخول از دبر زنش دچار گناه شده است یا نه، نازل شده است و مشخصا ناظر بر مجاز شمردن این گونه رابطه ی جنسی بین زن و شوهر است"
منبع: زن در گرداب شریعت. صفحه 101. دکتر رضا آیرملو.
وقتی این آیه را در کنار سایر آیات زن ستیز دیگر می نگریم واقعیت روابط مرد سالارانه از نوع بادیه نشینی و 1400 سال پیش دشت حجازی در نظر هر فرد خواننده ای بوجود می آید. لازم به اطلاع است که اولین آیه در باب زنان در قرآن در بقره(187) باز در مورد مباشرت جنسی با زنان است. یعنی اولین آیه زنان در قرآن نه در باب امور حقوقی و یا مزایای اجتماعی و معیشتی برای زنان است بلکه بطور واضح از ابزار جنسی بودن زنان سخن میراند:
بقره(187) برای شما حلال شد در شبهای ماه رمضان مباشرت با زنان خود.
حیث المجوع: آنچه از بقره(187 – 222- 223) و مساله 453 خمینی نتیجه گرفته میگردد این است که تاریخ صدر اسلام و پا گیری این نهضت بوسیله شمشیر و مردان بوده است و برای رضایت خاطر این شمشیرزنان لازم بوده است که الله ابداع شده در ذهن محمد در آیین خود خدابینی اسلام همواره در جهت کسب رضایت مردان بیاندیشد و همواره زنان با سهل الحصول و وجه المصالحه شدن به آلت دست و ابزار جنسی مردان تازی تبدیل بشوند.
آیا این نحوه بینش و گفتار در کتابی که ادعای کاملترین و جامعترین را در نحل(44) دارد با نگرش مدنی امروز و حضور گسترده بانوان در تمامی عرصه های شغلی و اجتماعی سنخیت دارد!؟
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر