استفاده تبلیغاتی از زنان ممنوع!!
5- آیاتی در باب پاداش زنان – دختران و حورالعین در بهشت:
بقره(25) آل عمران(15) نساء(57) صافات(45- 48) ص (52) دخان(54) الطور(20) الرحمن(56- 58-70- 72- 74-76) الواقعه(22- 23- 34- 35- 36- 37- 38)الانسان(15) النباء(33) المطففین(25) یس(56) = 13 سوره و25 آیه.
- بقره(25) با جفتهای پاک و پاکیزه خواهند زیست.
- صافات(45) حور و غلمان.
- صافات(48) در بزم حضورشان حوران زیبا چشمی است که جز به شوهر خود به هیچکس ننگرند.
- ص(52) در خدمت آنها حوران جوان شوهر دوست و با عفت اند.
- دخان(54) با حوران زیبا چشمان هم جفت قرار داده ایم.
- الطور(20)حورالعین را هم جفت آنان گردانیده ایم.
- الرحمن(56) در ان بهشت زنان زیبا ی با حیا که به چشم پر ناز جز به شوهر خود ننگرند.
- الرحمن(58) آن زنان حوری- گویی یاقوت و مرجانند.
- الرحمن(70) نیکو زنان با حسن و جمال بسیارند.
- الرحمن(72) حوری های که در سراپرده های خود مستورند.
- الرحمن(74) که پیش از شوهران دست هیچکس بدان زنان نرسیده است.
- الرحمن(76) حورالعین.
- الواقعه(22) زنان سیه چشم و زیبا صورت.
- الواقعه(23) که در لطافت چون در و لولو مکنونند.
- الواقعه(36) همیشه آن زنان را باکره گردانیده ایم.
- الواقعه(37) شوهر دوست و با غنج و ناز و جوان و دلنواز.
- الانسان(15) ساقیان حور و غلمان با جامهای سیمین و کوزه های بلورین.
- النباء(33) دختران زیبای دلربا که همه در خوبی و جوانی مانند یکدیگرند.
- المطففین(25) ساقیان حور و غلمان.
از دیگر ظلم های این آیین بیابانی بر زنان این است که همانند مرغ های نذری هم برای مجلس عروسی و هم عزاداری از آنان سو استفاده می نماید. در دنیای زندگان زنان اسباب عیش ونوش مرد مسلمانند و مرد تا 4 زن عقدی و نامحدود کنیز برای بهره وری جنسی می تواند اخذ نماید و در آخرت هم باز زنان مظلوم اسباب عیش و نوش و طرب همان مردانی اند که در دنیای قبلی از آنان انواع و اقسام سواستفاده های جنسی حقوقی را نموده بودند. در تمامی آیات بهشت و وعده ههای آن ما تک آیه ای در باب راحتی و عیش و نوش زنان و دختران نمی بینیم. هر چه هست و نیست برای مردان است و بس.
مسلما بعد ازتامین مایحتاج دنیوی و خوردن آب خنک و گوارا در زیر سایه درختان پر برگ و داشتن غذا و میوه و شراب ناب الهی اول چیزی که تازیان نیاز دارند تامین زیر شکم و ارائه زنان و حوریان زیبا چشم است که جز به شوهر خود ننگرند و در زیبایی همانند یاقوت و مرجانند و همیشه 12 ماه سال هم باکره اند. این زنان شوهر دوست که در لطافت همچون دُر و لولو مکنونند با غنج و ناز و دلبری با جامهای سیمین و کوزه های بلورین ساقیان شراب ناب الهی برای شوهران خود صرف می نمایند نه تنها عامل تهیج و جهاد برای دین در صدر اسلام بودند بلکه هنوز هم در قرن 21 این آیات کاربرد داشته وعده ای مسلمان در صدد دستیابی به این وعده ها هستند!
حال این تازیان 1400 سال پیش ساکن در شبه جزیره عربستان همان قوم و مردمانی اند که همین الله این قبیل ضیافتهای شاهانه و اشرافی را ابدالعمر برایشان محیا نموده است، در نهمین و آخرین بحث از طبقه بندی قرآن بر اساس موضوعات در بحث "بررسی آیات خود خدابینی با اندیشه و افکار انسانی در شکل دهی به خالق خویشتن در بند 6 در اشاره به نبود ابتدایی ترین راه و روش زندگی و اصول اخلاق بشری در اعراب جاهلیت به تعداد 20 سوره و 46 آیه" آز آنان شکایت و شکوه نموده است. اگر این اعراب همان مردم و قوم اند که فقط با گفتن یک تشهد ساده ضامن مال و جان و ناموس دیگران می شوند باید بر آن الله و آن آیات الهی بگرییم که چگونه در نگرش اندیشه خود خدابینی آیین اسلام این جماعت عاری از هر گونه تمدن و فرهنگی را بدین درجه و وسعت ارج و شان داده است. چند نمونه ای از آن آیات بدین شرح هستند.
- بقره(189) نیکوکاری بدان نیست که از پشت دیوار به خانه در آیید.
- الحجرات(2) با صدای بلند پیغمبر را صدا نزنید.
- الحجرات(3) با صدای آرام و آهسته سخن گویید.
- الحجرات(4) مردمی که از پشت حجره ات تو را بصدای بلند می خوانند اکثر مردمی بی عقل و بی شعوری هستند
- توبه(97) اعراب در کفر و نفاق از دیگران سختر و به جهل و نادانی احکام خدا سزاوارترند.
- توبه(98) برخی از اعراب مردمی منافقند.
- الحجر(11) به نام و لقب های زشت یکدیگر را نخوانید.
- الحجر(12) از حال درونی یکدیگر تجسس مکنید.
- مجادله(11) در مجالس برای نشستن در مکان بالاتر با یکدیگر نزاع مکنید.
- القصص(57) (و به دست ملت عرب که متفق بر علیه اسلامند از وطن آواره شویم).
یکطرف این قبائل اعراب(مسیحی و بت پرست تازه مسلمان شده) که فاقد شعور لازم برای وارد شدن به داخل منزل ازدرب ورودی هستند و از پشت دیوار وارد می شوند (آنهم به منزل پیغمبر عرب) با صدای بلند از پشت حجره و خانه ات تورا صدا می کنند ( بنگرید بر سریه شماره 56 در سال نهم با عنوان« عینیه بن حض فرازی» و موضوع ذکات قوم بنی کعب و آمدن شخصی بنام عطارد و فریاد زدن وی بر محمد) و همدیگر را با القاب زشت می خوانند و برای نشستن در صدر مجلس با هم مجادله نموده و متفق هم که بر علیه اسلامند.
طرف دیگر زنان همیشه باکره و شوهر دوست که با غنج و ناز که مثل یاقوت و مرجانند با دلبری در جامهای سیمین و کوزه های بلورین برای شوهرانشان ( همین اعراب فوق در سوره های الحجر- مجادله- القصص) شراب ناب آسمانی در گیلاس و جام می ریزند.
شرط جاری شدن این آیات ارزشمند زن و حوری بر اعراب و مومنان بعدی در جهان اسلام چیزی بجز اطاعت از فرامین جهان شمول قرآن برای بسط و گسترش آن نمی باشد.نمونه دیگر از آیات قتال و کشتار دگراندیشان بدین شرح است:
- توبه(5) بعد از ماههای حرام مشرکان را هر جا یابید به قتل رسانید و آنها را دستگیر و محاصره کنید.( البته در سال دوم هجرت و سریه شماره 4 به فرماندهی عبدالله بن جحش متضاد توبه(5) را دیدیم . اولین قتل و خون ریخته شده در تاریخ اسلام در مدینه بدست یک مسلمان در ماه حرام نه بخاطر جهاد گسترش دین بلکه راهزنی و دزدی رخ داده است. شان نزول بقره217- 218 در همین باب و مضوع بوده است).
این نمونه کوچکی از جایگزینی رذیلت با فضیلت است. مشروعیت دینی و شرعی برای قتل و کشتن کسی اعمال نمودند.
آیا پیام اخلاقی مفید و سازنده ای در آیات حوری و زن و دختر و شرح وظایف خشونت زا و دستور قتل دیگران را صادر نمودن را میتوان استخراج نمود؟ کاربرد این وعده و عید ها بجز ترویج خشونت و ایجاد اعتماد بنفس کاذبی بنام ایمان در کارگزاران خشونت چه می تواند باشد؟
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر